PL   |   ENG

Strategie optymalizacji kampanii online rozwijały się na przestrzeni lat, od prostego zarządzania kosztem pozyskania unikalnego użytkownika (kosztem kliknięcia) przez mierzenie kosztu konwersji oraz rentowności kampanii (ROI). Jedną z najnowszych koncepcji optymalizacji e-marketingu jest zarządzanie kampaniami online w modelu profit-driven.

Czytaj więcej...

Każda firma - duża i mała - w pewnym momencie rozwoju napotyka dylemat związany ze swoją obecnością online. Social media, content, SEO & SEM, email, automatyzacja, web design, analityka webowa - efektywne realizowanie strategii digital marketingowej jest wyzwaniem, które wymaga sporo wiedzy, umiejętności i wysiłku. Gdy zakres działań i niezbędnej wiedzy zaczyna przekraczać zasoby, którymi dysponujesz, najwyższa pora zapomnieć o podejściu "one-man-army" i poszukać sprzymierzeńców.

Czytaj więcej...

Klasyczna reklama nie zawsze okazuje się skuteczna. Co zrobić w takiej sytuacji? Jednym z rozwiązań jest shockvertising. To dość ryzykowne podejście do promowania produktu ma na celu zwrócenie uwagi odbiorców poprzez wzbudzenie kontrowersji. Najczęściej kampanie tego typu stoją na granicy dobrego smaku, a marketingowcy wykorzystują te elementy szokowania, żeby przykuć uwagę szerokiej grupy odbiorców.

Czytaj więcej...

DIGITAL STRATEGY PLANNING,
CZYLI O SŁOWACH, KTÓRE TRACĄ NA ZNACZENIU.

Wojtek Walczak, Radosław Kaczmarek, agencja strategiczna Melting Pot.

Komunikacja marketingowa to stosunkowo młoda branża. Kilkadziesiąt lat. Medycyna, rolnictwo, piekarstwo, inżynieria rakietowa, moda i muzyka, to na jej tle prawdziwi seniorzy. Poukładani, wiekowi, lekko już głusi. Dojrzałe branże, które pomimo swojego wieku potrafią zaskoczyć. A planowanie strategiczne w marketingu i reklamie? Nawet w skali światowej, to jeszcze nawet nie wiek dojrzały. To zjawisko, polegające na sterowaniu komunikacją marek, pozycjonowaniem i doborem dla nich kanałów i treści, ma jakieś 30 lat.

Czytaj więcej...

Witaj! W tej części naszego bloga poznasz ABC cyfrowego marketingu. Dowiesz się, co oznaczają podstawowe pojęcia związane z tym zagadnieniem oraz zdobędziesz fundamentalną wiedzę, która pozwoli Ci lepiej zrozumieć, na czym polega marketing XXI wieku. Czy jesteś gotowy, aby poszerzyć zakres swoich wiadomości? A zatem - do dzieła!

Czytaj więcej...