These are leading Experts from Poland and Europe, outstanding specialists and practitioners.
They are also creators of trends and the best marketing strategies.
Representatives of, among others:
2 days / 3 scenes / over 40 Experts
To say "a conference" about in Digital Marketing
is not enough. This is a festival of substantive knowledge.
JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA / Jan Zając
7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / Karol Wyszyński
Don't afraid to suck!" tak do tworzenia video online zachęca Casey Neistat ikona video rewolucji. Jednak my byśmy raczej chcieli uniknąć wszelkich błędów. Karol Wyszyński przychodzi z pomocą pokazując 7 błędów, których należy unikać przy tworzeniu kampanii video online. Posłuży się doświadczeniami m.in. z kampanii MALL oraz Squatty Potty.
CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY / Agata Mardosz
Jaką strategię dla content marketingu powinny zatem przyjąć marki? W jaki sposób mogą one uchronić swoją wiarygodność? Jak tworzyć treści, które ludzie ocenią jako prawdziwe i wartościowe? - te pytania będą tematem przewodnim tego wystąpienia.
AUTOMATYZACJA SOCIAL MEDIA / Bluerank
ANALITYKA JAKOŚCIOWA / Karolina Lejman
VR W CODZIENNYCH DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH / Artur Kurasiński
HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE / Szymon Lisowski
Facebook oraz Instagram tworzą obecnie największy i najbardziej zaawansowany ekosystem społecznościowy na świecie. W czasach ograniczonych zasięgów organicznych oraz bardzo rozbudowanych możliwości reklamowych, niezwykle istotne jest dobranie odpowiedniej strategii działania i połączenia działań płatnych i bezpłatnych. Podczas prezentacji opowiem o sposobach na hackowanie algorytmu Facebooka i na optymalizację działań płatnych w Facebook i Instagram Ads.
JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS – NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński
JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE / Agnieszka Chabrzyk
Facebook jest obecnie bardzo silnym medium coraz chętniej włączanym przez marketerów do media mixu. Dobrane narzędzia Facebooka pomagają w budowaniu nie tylko parametrów brandowych ale i tych sprzedażowych. To doskonały kanał do precyzyjnego doboru grupy docelowej i dopasowanej narracji. Za pomocą kampanii na Facebook'u możemy docierać do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie ich ścieżki decyzyjnej i nawigować ich do konwersji online lub offline. Co tutaj bardzo istotne – dzięki zaawansowanej technologii możemy też precyzyjnie mierzyć zwrot z poniesionej inwestycji (czyli ROI kampanii).
Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną najnowsze narzędzia oraz case studies, które mogą być silną inspiracją do pełnego i efektywnego wykorzystania tego medium.
PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / Bartłomiej Chmiel, Maciej Szulc
7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / Krzysztof Marzec
Z każdej strony słyszysz, że marketing mobilny jest ważny? Jest coś ważniejszego - brak bezsensownie wydawanych budżetów i zysk z reklamy. Prezentacja ta przybliży zasady, które mają bezpośredni wpływ na efekt i koszt reklamy. Krzysztof Marzec przedstawi realne wyniki takich optymalizacji oraz podzieli się najlepszymi narzędziami z tego zakresu.
STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE – W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY / Sławomir Skowerski
Nic tak nie inspiruje, jak fakt, że kupujemy coś więcej, niż tylko produkt lub usługę. Dlatego firmy starają się roztaczać wizję, że stoi za nimi zawsze „coś więcej". Opowiadają o sobie, swoich wartościach, pasjach i wyzwaniach im towarzyszących. Dobrze napisana opowieść o marce sprawia, że czujemy ją, żyjemy z nią, smucimy i radujemy się z nią. Dzięki temu odbiorca kupuje ją w całości i jest gotów zapłacić za to całkiem sporo. Jak napisać dobry storytelling? Chętnie o tym opowiem i pokażę na to dobre przykłady.
Zapraszam na spotkanie ze mną. Na nim dowiesz się:
A na końcu pokażę, że w storytellingu nie ma granic wyobraźni i że czasami można namówić klienta nawet na ożywienie prawdziwego smoka.
ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / Rahim Blak
Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość! Z prezentacji dowiesz się:
Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze.
BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / Maciej Dakowicz
Z jakimi wyzwaniami mają do czynienia firmy przechodzące cyfrowe transformacje? Jak w przeskakiwaniu cyfrowych barier w marketingu może pomóc Sztuczna Inteligencja na bazie raportu z badań Deloitte Digital, MIT oraz Salesforce.
JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa
Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt skutecznej aplikacji mobilnej?
UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.
JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa
Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt skutecznej aplikacji mobilnej?
UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.
POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński
Poznaj możliwości sieci reklamowej Facebook i wyjdź z głową pełna pomysłów na docieranie ze swoim produktem lub usługą do najbardziej wartościowych klientów. Sieć reklamowa Facebook, to coś więcej niż tylko obrazki i kawałki tekstów reklamowych. To przede wszystkim sztuczna inteligencja, która w znakomity sposób bada zachowania swoich odbiorców, czyli potencjalnych klientów każdej firmy. Jak dotrzeć do nich przed konkurencją? Tego dowiesz się prosto od Dawida Bagińskiego.
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET / Karol Dziedzic
Poznasz najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników AdWords przy tworzeniu kampanii, które powodują utratę dużej części budżetu reklamowego. Nauczysz się unikać niepotrzebnych pomyłek i dostrzegać "te małe" elementy rzutujące na efektywność całej kampanii.
JAK WYSŁAĆ REKLAMĘ DO OSÓB, KTÓRE TYDZIEŃ TEMU ODWIEDZIŁY STACJONARNY SKLEP KONKURENCJI?
JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU
Nawet 9 na 10 użytkowników aplikacji mobilnej odinstalowuje ją ze swojego urządzenia w ciągu 90 dni od jej pobrania. Podczas prelekcji dowiesz się, co możesz zrobić na każdym etapie pracy nad aplikacją, aby temu zapobiec.
LIFETIME VALUE (CLV) AND ITS USE IN ONLINE MARKETING / Marek Kobulský
OBSZARY TEMATYCZNE: